Skip to content

Adwords gør en forskel

7 år ago

364 words

Annoncering er rykket online. Flere og flere virksomheder bliver opmærksomme på, at det er online, man skal markedsføre sig for at få de bedste resultater. Og på nettet er Google stedet, som danskere bruger til at finde, hvad de søger. Derfor er det oplagt at benytte Google til at være stedet, hvor du placerer din markedsføring.

Hos Google er det oplagt at købe sig til de såkaldte AdWords. Altså de små tekstannoncer, der fremkommer i toppen ved en Google-søgning. Den helt store fordel med AdWords er at du kun betaler, når der klikkes på dem, og der dermed genereres trafik til dit site. Og annoncerne kun fremkommer, når der søges på ting, der er relevante for dine virksomhed. Men når du laver Adword-annoncer er det vigtigt, at du gør det rigtigt. For at opnå det bedste resultat er det vigtigt at du får formuleret dine annoncer på den rigtige måde, og at du vælger de rette søgeord til din annonce. Til dette kan du med fordel benytte et professionelt bureau.

Hos Conversio tilbyder de en gratis og uforpligtende AdWords analyse. På den måde bliver du klogere på, hvordan dine AdWords performer og gode råd til, hvordan de kan performe bedre. Vælger du at få lavet den gratis analyse bliver alle dine AdWordskampagner og dine Analyticsdata gennemgået og resultatet samlet i en rapport, der også påpeger forbedringsmuligheder. Conversio analyserer på priser, kvalitet og naturligvis afkast. Men også på annoncegrupper, på selve annoncerne og på søgeord. Der undersøges hvorvidt tracking og konverteringsmål er sat korrekt op. Der gennemgås opsætning i forhold til målretning og brug af diverse features. Desuden gennemgås hele din Analytics kontoopsætning, der analyseres konverteringsdata for både betalt og ikke betalt trafik. Og der analyseres på adfærdsdata i relation til navigation og købsflow. Du bliver ganske enkelt bedre stillet til den fremtidige markedsføring efter en gratis Conversio analyse.

Har du webshops i Norge, så kan Conversio også hjælpe. Det kan du læse meget mere om på Conversio.no